Jag är så duktig

Idag har jag varit riktigt duktig.  Jag gick upp vid 9 och ÅT FRUKOST, yepp, det var supergott med minibaguette och makrill i tomatsås, blev nästan bara hungrigare efteråt hehe.
Efter det träffades jag och Anders för att klippa lite film, vi blev i stort sett klara så det är ljudet och grafiken som ska in.
När lunchen tog slut började jag att bokföra midsommarphesten, fyfan va jobbigt det var. Hade ingen koll på kvitton och biljetter men det löste sig till slut (efter 4 timmar). Det här var verkligen en läxa om att man ska sköta grejerna i tid (iofs skulle jag ha haft lika lite koll då som nu så egentligen så kanske det skulle ha gått likadant.). Jag blev så glad när kassan stämde in till sista öret med bokföringen så jag bestämde mig för att ringa lite MT-alumnis. Vi håller på att intervjua lite utexaminerade medieteknikstudenter och det är ett betaltjobb (ca 100kr/person man ringer) wohoo. Dock fungerade bara 6/10 av numrena på min lista och man skulle ringa minst 7 personer. Jag ringde till de som gick och fick tag på en som jag ska intervjua imorgon och en trevlig kille som jag intervjuade. (100 spänn check :p)

Nu ska jag äta och sen ska jag träna, efter det ska jag läsa lite. Imorgon ska jag fixa lite fakturor och MT-budgeten, eller så gör jag det med en gång efter träningen, vi får se. Som sagt så är jag så jävla duktig idag ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar inte du äta frukost? makrill i tomatsås är jättegott! hehe du är mer ekonom än vad jag är

Postat av: Anna

Jag brukar inte ha någon frukostmat hemma, när jag har det så käkar jag :p

2009-02-18 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback