En lugn och utvilad morgon

Idag vaknade steg jag upp vid 9 och det kändes som värsta sovmorgonen, det säger hur tidigt jag har gått upp de senaste dagarna :p
Igår var jag på kvinnornas arbetsmarknads dag (KRAM), superskönt att för en gångs skull bara vara en av gästerna och slippa hålla reda på saker. Några av föreläsarna var riktigt inspirerande och sittningen på kvällen var trevlig med god mat.

Min näsa ser för övrigt ut som Rudolfs. Jag kan verkligen inte hålla mig för att pilla på varenda antydan till finne på min näsa, det slutar med att jag river upp det och det blir värsta köttsåret istället. :(

Kommentarer
Postat av: Helena

låter inte så kul med köttsår hehe trodde först att du var förkyld (rudolfs näsa)



Jag har köpt en sos-penna från garnier som tar bort finnar! eller ska göra det i alla fall...

Postat av: Anna

den tar väl ändå inte bort finnar utan bara döljer dem? :p

Om den funkar bra så säg till ^^

2009-02-12 @ 16:02:01
Postat av: Helena

mm den ska ta bort finnar på fem timmar genom att man täcker finnen med ett lager genomskinlig gel som torkar ut den. heheh så du kommer att ha en röd och glansig näsa i fem timmar.

den funkar bra på vita finnar men röda knoppande vet jag inte...

2009-02-12 @ 21:12:39
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback