Tales of Gardening Mama in the Abyss

Ännu en tillägg som handlar om NDS-spel (ja, det märks att det är tenta-p). Jag vet inte vad jag tycker om gardening mama egentligen, har bara odlat 3 grejer men det tar så lång tid för man kan inte göra allting direkt utan måste vänta på att de ska växa och så. Sen är ju alla dekorationerna (som jag har löst upp hitills) så fula :p Ska väl ge det en chans till.

Tales from the Abyss är rpg med oändligt många monster och labyrinter. Det är ganska enformigt och jag fattar inte varför jag gillar det egentligen. Det är väl bra tidsfördriv. Varje level (som består av 3 banor och 1 slutboss) tar ungefär lite mindre än 1timme att klara. Efter varje lvl finns nya equipments tillgängliga i shopen men allt är så himla dyrt så man får snåla och typ sälja allt för att ha råd.


Nåja, tillbaka till reglertekniken... :(

Kommentarer
Postat av: yin

see link

Postat av: Anna

Lol , i 3d heheh. Ja, får hoppas att den är lika bra eller bättre sina föregångare ^^

2009-08-20 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback