Stockholm och utan internet

Igår var jag och mina kusiner i sthlm och det var supertrevligt. Vi hittade 6 skatter och åt en MASSA sushi. Jag låter bilderna talar för sig själva. hehhe. Vi har ingen internet i lägenheten så jag och jenny måste till skolan för att surfa där.

Gruppbild i sthlm!


Fika på Espresso House. Hallon och raberberpaj. Riktigt gott och mättande.
29:-


Laxsallad på Arigatou Sushi Wok i sthlm. Detta ingick i sushibuffén.


Första tallriken, 17 bitar wahh, det var supergott!


Andra tallriken, det var en väldig stor variation på sushisorterna.


Sista tallriken! Var nu supermätt. Ålen och laxen var yummy. Åt totalt 31 bitar ^^


Sen fick man glass till efterrätt. Så allt kostade 183:- (5 kr för vatten, buffén kostade 178:-).
Jag tycker verkligen att det var värt det för lokalen var bra, servicen utmärkt och sushin god. Kommer definitivt att besöka stället igen hheheh.



På bussen vägen hem såg vi en rökpelare. Tydligen så är det någon skola som brinner, snacka om desperata elever :p

Kommentarer
Postat av: Betty

haha härlig gruppbild :D

2009-08-12 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback