Sista veckan i Norrköping

Nu är det dags att påbörja räkningen för mina sista dagar i Norrköping. Känns lite sorgligt men samtidigt skönt, jag är klar med den etappen av mitt liv och är redo för något nytt (egentligen är jag inte klar alls men jag låtsas som det).
Hur reglertentan gick är ett stort frågetecken, jag tror att jag har 15 säkra poäng och man behöver 23 för att bli godkänd, rättar hon snällt så klara jag mig. Det var förresten inte alls lönt att gå dit 30 min tidigare. Det var bara jag och en till kille som hade glömt att anmäla sig så vi båda fick plats. Fick sitta och vänta i 60 min när jag bara hade behövt vänta i 30 min. Men man kan ju inte förutse framtiden direkt.

Imorgon blir det speldag hos mig och jag måste städa. Jag tycker faktiskt att det är rätt kul att städa om det blir snyggt efteråt. Känner mig så duktig då.

Nu har jag sett alla 12 conan filmer och den 12:e (full score of fear) är bra, antagligen så tycker jag det bara för att den handlar om musik. Jag tycker att Nodame Cantamobile också är skitbra för den handlar också om musik. Ska få Sandy att se den heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback