Home in Helsingborg

Helsingborg har åter igen blivit min hemstad! Jag älskar hbg så det är nice. Idag räknade jag alla mina kontanter och det visade sig att jag hade nästan 5000 i bara kontanter. Vad mycket tänkte jag och beslöt mig för att köpa pendelkortet med kontanter, det kostade 850 (jag kan åka vart jag vill i hela skåne i 30 dagar) så nu är jag nere på 4000 i kontanter. Fortfarande mycket, speciellt när man har det i mynt. Jag vill dock inte sätta in dem på banken eftersom de tar 5-10% i serviceuppgift när det gäller mynt. Det är ju liksom 200-400 spänn. Får väl använda dem till kaffe eller något heheh.

Jag och Honey ska till japan vid jul, yayaya, att resa till japan har varit min dröm länge. Ska bli sååå kul.

Imorgon börjar ex-jobbet. Jag är nervös men jag tror att det kommer att gå hur bra som helst. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Helena

lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback