Harry Sushi Mia

Ikväll blir det Harry Potter, Sushi och Mamma Mia(?). Sista sushikvällen i nrkpg innan jag försvinner ner till hbg. Jag har förresten möte med Ivan som är tänkt att bli vår examinator idag kl.10. Egentligen är det inte heller säkert eftersom han skrev i mailet att han kunde ti fm och jag skickade ett mail tillbaka och undrade om det fick bra att komma kl. 10 och han har inte svarat. Jag gick dit precis innan och han var inte där. Det är det jobbiga med Ivan, han kan försvinna lite då och då. Vågar man verkligen ha honom som examinator? Kan ju hoppas att han är här om ett tag.

Igår firade jag min födelsedag med norrköpingsfolket. Budapestbakelsen jag gjorde blev faktiskt lyckat, den första iaf. Med den andra hade jag alldeles för bråttom och grädden smälte, inte lika bra. Mycket vispande iaf, 12 äggvitor och 5dl grädde. Trodde att mina armar skulle lossna. Som tur lyssnade jag på musik så jag sjöng med jättehögt och vispade i samma takt så det kändes lättare att vispa :p

Igår var jag och Jenny och geocachade. Hittade 3 av 5 för batteriet till kameran dog och det var hur mycket spindelnät som helst på den bron som cachen låg på. Så himla äckligt.Ihhhh. Imorgon blir det linköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback