Fullt upp i norrköping

Det är verkligen stor skillnad mellan Norrköping och Helsingborg. Sen jag kom tillbaka i norrköping har jag haft fullt upp hela tiden med plugg, träffa kompisar, fester, verkligen upptagen med livet. I Helsingborg är jag värsta slapp och kan sitta framför datorn en hel dag. Mitt energinivå är mycket högre här också, kanske beror på att jag har grejer att göra hela tiden så adrenalinet flödar fritt i hela kroppen ^^
Det ska bli så skönt att komma bort från skolan i höst men jag kommer verkligen att sakna studentlivet och folket i norrköping. Studentlivet har varit den bästa tiden av mitt liv hittills och jag kan bara hoppas att arbetslivet kommer att bli bättre (pengar är ju alltid bra :p). Nu ska jag plugga lite reglerteknik. Ha det så bra ni andra!

Förresten så planerar jag och honey att åka till japan i jul eller mars. Har dock inte så mycket pengar :(

Kommentarer
Postat av: Helena

oohh! kom och hälsa på! fast skulle ni inte till hk för att fixa med yins id? eller ska ni till båda ställena kanske

Postat av: Anna

Jag har nog inte råd med båda ställena och japan är lite mer lockande så det blir nog bara japan ^^

2009-08-15 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback