Ex-jobbs news!

Nu har jag och Löfving en examinator till ex-jobbet tadahahhahah. Yay, var lite lite stressad över det eftersom vi ska börja på tisdag. Åhhhh så spännande. Alla där kommer typ att vara dubbelt så gammal som mig och Löfving. Läskigt men det känns ganska bra ändå. Vi får dessutom 20 000kr när ex-jobbet är färdigt! Yay!  Japanresa! ^^

På tisdag börjar vi kl.8 ush, måste ju upp vid 5:30 då nästan. Förmodligen kommer vi inte att börja så tidigt de andra dagarna (tänker jag se till iaf :p ).

Gårdagens stohej i lkpg var jättekul. Vi geocachade (givetvis, i regn till och med) och gick i sådär 4 timmar med packning och allt. Var så trött men det var så kul när man hittade en cache. Från början sade Helena efter att ha sett min planerade rutt "Det är alldeles för långt att gå." Men vi klarade det ändå ^^
Hemma åt vi en god middag lagad av Helena och Jakob och jag och Jenny dekorerade pannkakstårtan (som blev jättefint).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback