En lugn och ledig dag

Äntligen har dagen då jag slipper tänka på skolarbete kommit! Spökrundan igår gick superbra, mycket beröm av folk som gick den. Jag låg mest och krälade med blundna ögon så jag såg inte så mycket men det var skoj iaf ^^

Idag gick jag, Jenny, Helena, Wei (stavas det så?) och and på stan. Jag har fyndat mangaböcker och hittat grejer som vi behövde köpa.. ehehhhe. Efteråt spittrades vi eftersom jag och and var så trötta så vi gick och fikade på Trappan istället, det var väldigt mysigt. Dock kan jag inte förstå hur jag kan missa kladdkakan igen. Jag har frågat efter kladdkaka fem gånger sen Trappan öppnades och varenda gång så fanns den inte. Hmpf, jag tror att det där med kladdkaksförsäljning bara är en enda stor lögn.

Imorgon börjar de nya kurserna och det känns tungt, jag ser inte alls fram emot dem. De två senaste månaderna har varit för mycket, men nåja, det löser sig säkert på ett eller annat sätt. Håller tummarna för att jag ska ha klarat statistiken ^^

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback