blodprov och nätaggregat

Idag var den sista pluggdagen för reglerteknik, usch, det känns som om det kommer att gå dåligt.
På sjukhuset idag upplevde jag den mest obehagliga blodprovstagningen i mitt liv. Egentligen var den inte så farlig men eftersom jag bara har tagit blodprov några få gånger och dessa har skett smort så ja... den här var sämst helt enkelt.

"Ja, nu kommer det att kännas ett litet stick, oj, jag träffade fel." Börjar gräva runt med sprutan under huden. Krafs, krafs, krafs. Tre sekunder senare sprutade blod rakt upp i provröret.

Det gjorde faktiskt inte så ont när hon grävde under huden :p Dock var det väldigt obehagligt att se på när hon rörde runt nålen under huden, urk... sen att se sitt eget blod forsar ut är ju inte direkt trivsamt heller.


Min dator dog även i måndags p.g.a. problem med nätaggen, men nu har jag en ny och datorn fungerar igen. wieee!



Kommentarer
Postat av: Helena

ughh låter inte så kul, men varför skulle du ta blodprov? och vad spenderade du dina 7ooo+ i månaden på?

Postat av: Anna

ja, blodprovet skulel jag ta för att se om jag hade fått antikroppar mot hepatipts a o b. och pengarna försvinner till datordelar och mobil typ :(

2007-10-18 @ 15:02:49
URL: http://sephchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback